TATLI TARIFLERI: Romlu Pralinler

İtiraf ediyorum benim tatlıya zaafım var. Hele Pasta ve Çikolatayı çok severim. O yönden üçüncü Tarifimin yine bu Kategoriden olması şaşırtıcı değil .
Yılbaşını eşimin Ailesi ile geçirdik. Genelde Tiramisu yapıp getiririm ama bu sene değişiklik yapayım dedim ve Jet Pastayi hazırladım. Nedense bana az geldi. Atıştırmalık tatlı istiyordum. Ufak tefek ama çikolatalı olsun dedim. 
Veee o gecenin Starını sizlere sunuyorum....




Romlu Pralinler


Cikolata




Malzemeler:

1 küçük hazır Sade Kek
2 yemek kaşığı Damla Çikolata
1/2 su bardağı Süt
1/2 paket Petibör
Bir kaç damla Rum Aroması ( Alkol da kullanabilirsiniz, size kalmış)

Üstüne:
200 gr. Çikolata

Yapılışı:

Kekleri ve Petibörü derin bir kaba ufalayın. 
Diğer Malzemeleri yoğurarak ekleyin.









Hamuru Buzdolabında 1/2 saat dinlenmeye bırakın. 
Bu arada Çikolatayı benmari usulü eritin.








Hamurdan elinizi hafif ıslatarak misket büyüklüğünde toplar
yapın ve erimiş Çikolataya batırın.
Uygun bir tepsiye yağlı kâğıdı yayıp üzerine Pralinleri dizin.







Üstünü dilediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz ( ben bir kısmına Hindistan 
Cevizi serpiştirdim).
Buzlukta bir müddet Çikolata donana kadar bekletin. 

Afiyet şeker olsun...

Not: 

Bu Tarife göre 35-40 tane Pralin elde ederisniz (büyüklügüne göre). Uzun zaman sıcak ortamlarda bekletmeyin, tüketmediklerinizi Buzdolabında muhafaza edin.

5 yorum:

  1. Lezzeti kesin ama çok şık bir sunum olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Görüntü harika görünüyor tadı daha da bir harikadır diye düşünüyorum. Olsada yesek:)

    YanıtlaSil
  3. tadi harika,cok tesekkürler :-))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Harika görünüyorlar. elinize sağlık.
    Bu arada sizi blog keşif etkinliğinde farkettim, takibe aldım. İlginizi çekerse benim şirin bloğuma da beklerim.
    http://istanbul-hanimefendisi.blogspot.com.tr/
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Sanatçı' ya alkışı, Blogger' a yorumunuzu esirgemeyin...
Teşekkürler ve Sevgiler 💖