ETKINLIKLER: Reklamsizsiniz de bloglar icin yeni etkinlik



Herkese Merhaba,

bundan sonra ara ara cok begendigim ve katildigim etkinlikleri (google+ ya da baska sitelerde) size tanitacagim. 

Reklamsizsiniz diye site tanitim,imleme ve site analiz servisi veren platformun gecen hafta baslayan site tanitim etkinligine ben de katildim. Yogun katilimi üzere devam etmekte olan bu etkinlige her blog veya site katilabilir. Katilan Blog ve sitelerin sahipleri haftanin iki gününde (carsamba ve cuma) katilan diger site ve bloglari ziyaret edip en azindan bir yorum birakacaklar. 

Etkinlige farkli brans ve konulardan katilan siteler var,yani misal olarak tek makyaj yada yemek siteleri degil. Ben bu etkinlikten cok keyif aldim. Alistigimin disina cikan konular ile temas ettim ve benim konular ile alakasiz site sahiplerinin önerileri ufkumu acacak nitelikteydi. Farkli bakis acilarindan degerlendirmeler sitenize mutlaka faydasi olacaktir.

Etkinlik ile ilgili daha fazla bilgi almak isterseniz buraya tiklayin: 

Reklamsizsiniz de site tanitim etkinligi

Sizde bu etkinligi paylasirsaniz seviniriz... :) 


7 yorum:

  1. Güzel bir uygulama
    Sitesi olanlar bu uygulamaya girmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, paylaşmak isteyen olursa seviniriz 😊

      Sil
  2. Suyu çıkmadığı sürece güzel olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her etkinlik bir gün biter,zaten cogaldikca takip etmemiz zorlasacak.

      Sil
    2. Ileriyi ayni tedirginlikle beklemekteyim:) Bakalin doygunluk oranı kav olacak etkinliğin:) Simdilik gercekten eğlenceli ama. Baska turlu rastlamayacagim guzel yazilarla ve yazarlarla karşılaşıyorum:)

      Sil
  3. Güzelmiş ben de bir bakayım..
    Bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler gamze hanım etkinliğe herkes davetlidir.nitelikli ziyaretçi kazanılması için önemli bir etkinlik. havuzumuz her etkinlikte artan katılımcılarla daha güçleniyor

    YanıtlaSil

Sanatçı' ya alkışı, Blogger' a yorumunuzu esirgemeyin...
Teşekkürler ve Sevgiler 💖