AKLIMDAN GEÇENLER: Kurumuş Ağaçlar




           



Herkese merhaba, 

Blogger camiasına katılma sebepleri ve hedefler çok farklı. Aktif ve güncel blogların büyük kısmı özenle hazırlanmış sayfalar, itina ile çekilmiş resimler ve özenerek yazılmış metinler yada makaleler ile cezbediyor. Temalar blog sahibinin kişiliğine ve hakkında yazdığı konuya uygun şekilde seçilmiş ya da tasarlanmış.

Ne kadar çok emek veriliyor...

İlk fikrimden bugüne bir yıl geçti. Şöyle geriye baktığımda ne kadar çok şey öğrendiğimi, karşılaştığım blogların mimarları ile tanışıp güzel diyaloglar kurduğumu, bazı arkadaşların azimi ve imrenecek disiplin ile ne kadar ilerlediklerini, motivasyonumun düşük olduğu dönemlerde hiç beklemediğim destek ve yorumlar ile yaptığım işe ilgi gösterip beni neredeyse ağlatanları ve maalesef küçük blogcu olmamın da önyargı ile karşılayan insanların küçümseyen sözlerine ve tavırlarına maaruz kalmamı. Ama yine de devam ettim. Yazmak o kadar güzeldir ki, küçüklüğümden beri severim. Kafamda oluşan fikirler ve düşünceler o kadar çok ki, keşke hepsini aktarabilsem. Blogumda kendime sınır koymadım, istediğim konuyu ele almayı ve yeni başlıklar eklemeyi hak tanıdım. Bazı arkadaşlar bunun benim ilerlememde köstek olacağını öngördüler ama aldırmadım. Sadece bayanlara yönelik blog olsun da istemedim. Kendimden bir şeyler paylaşmak, blogumu tanıtmak istedim. Ticari anlamda yükselmeyi  kendime hedef koymadım, ne para ne de ürün meraklısıyım. Katıldığım etkinliklerin arasında da hediyeli olanlar var ama kazanmak için değil, çevremi genişletmek ve yeni bloglar ile tanışmak amacımdı.

Herkesin farklı sebepleri vardır. Para kazanmak isteyenleri de kınamıyorum, kendi kabuğunda kalıp sesi fazla çıkmayanlara da lafım yok. Maalesef aralarımızda çürük elmalar da var, blogunu terk edip gidenler de. 
Onlara diyecek tek bir şeyim var: 
Emek ve gereken hakkı vermeyen er yada geç yok olur, sulanmayan kurumuş ağaç gibi ibretlik kalır....

Sevgilerimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sanatçı' ya alkışı, Blogger' a yorumunuzu esirgemeyin...
Teşekkürler ve Sevgiler 💖