GÜZELLİK & MAKYAJ: Şelale Gülsuyu inceleme

Uzun zamandan beri yüzümü makyaj'dan arındırdıktan sonra yada sadece ferahlamak için tonik kullanıyorum. Balea' nın toniğinden oldukça memnundum. Alkol içermiyor ve gereğini yapıp cildimi temizliyordu. Gel gelelim ki burada bulamıyorum ve alternatif ürün arayışına girmeye başladım. İnstagram ve blogger'da bazı arkadaşlar gülsuyunu tavsiye ettikleri için bende ilk karşıma çıkan bu ürünü kapıp denedim.



Şelale Gül Suyu



" Şelale Gülsuyu Dünya'nın ve Türkiye'nin en kaliteli Isparta Gül çiçeği yapraklarının su buharı distilasyonu ile elde edilir. Tamamen doğal olan Şelale Gülsuyu defalarca filtreden geçirildikten sonra ambalajlanır."


Gülsuyu bildiğimiz gibi genelde gıdalarda kullanılan bir üründür. Kozmetiğe özel olmadığı için benim kullanım alanıma hitap eden yazı ve bilgi eklenmemiş. Sanırım Eczacıbaşı benim temsil ettiğim kitlenin ürününü tonik olarak kullandığının  farkına varmadı. Belki yakında güzelliğe olan etkisini de ekleyip bizi bilgilendirir...

1.Ambalaj


Beyaz plastik şişeyi süsleyen zarif pembe güllü etiket ilk anda göze çarpıyor. Kullandıkları yazı karakterin renkleri uyumlu şekilde kırmızı ve altın olarak seçilmiş. Kapağı da altın rengi olmak üzeri görüntü göze hitap edecek şekilde tamamlanıyor.

Puanlama: 2

Ben bu tür ambalajlara bayılıyorum. Saf, temiz ve zarif tasarım artı renklerin uyumluluğu tam bir bayanın hoşuna gidecek şekilde seçilmiş. İçeriğini yansıtıp özel ve doğal ürün elde etmenizde şüphe bırakılmamış.

2.Koku


Şimdi Gülsuyundan ne koku beklentisi olabilir? "Aaa, missss gibi Gül kokuyooo kızlaaarrr" demem gerekir belki :) Tabiiki öyle, ama bu kelimeler de aynı zamanda mis gibi reklam kokar, dimi??
Neyse koku şiddetli sayılmaz, daha ziyade hafif ve zarif.Yüzüme uygularken çok hoşuma gitti ki gül kokusuna aşık birisi sayılmam. Buharlaşınca sadece bir esinti gibi arada kendini hatırlatan koku bana aroma terapisi gibi rahatlattı.

Puanlama: 2

Beklentilerimi karşılayan kokuya sahip olup tam puanı haketti.

3. Kullanım


Pamuk disk üzerine ürünü sorunsuz dökebildim. Tıpadaki ufak delik çok fazla ürünün çıkmasına izin vermeyip israfı önlüyor. Rahatlıkla dozunu ayarlayabildim.

Puanlama: 2

Kullanımından da memnun kaldım. Buharlaştıktan sonra yapışıklık yok, rahatsız edici herhangi bir his oluşmuyor. 

4.Etki


Hiçbir olumsuz durum ile karşı karşıya kalmadım. Cildimi ferahlattı ve tahriş etmedi. Makyaj'dan kalıntı varsa onu da temizledi. Canlılık ve temiz bir his verdiği gibi cildimi de yumuşattı diyebilirim.
Yaz aylarında kullanıma başladığım için püskürtücülü şişeye aktarıp Body Mist (Vücut Spreyi) gibi kullandım.Çok bunaldığımda serinlemek için yüzüme,kollarıma ve dekolte'ye uyguladım. Hem hoş koku verip anında ferahlattı. 

Puanlama: 2

Etkisi beni ziyadesiyle tatmin etti. Kullandığım tonikler kadar iyidi, ayrıyetten vücut spreyi olayı artı puan hakederdi.

5.İçerik


İşte bu kategoride en büyük artıyı gösteren ürün budur. Hiçbir kimyasal katkı maddesi, boya, alkol vs. kesinlikle içermiyor ( en azından üretici bunu diyor ).
Gıda kodeksine göre üretildiği için kozmetik ürünlerinde rasladığımız kötü içeriklerin bulunması zaten mümkün değil. Etiketinde belirtilen maddeler distile su ve gıda aromasıdır.

Puanlama: 2

Şimdiye kadar incelediklerim arasında en temiz ve en az madde içeren ürün budur.

Sonuç:(10/10)

Tebrikler, ilk kez 10 üzerinden 10 alan Şelale Gülsuyu oldu. Gülsuyu'nu Tonik olarak kullanmak o kadar hoşuma gitti ki, başka markaları da denemeye karar verdim.


Uyarı:
Bu yazı reklam amaçlı değildir. Ben bu ürünü kendi param ile aldım ve hiç bir şekilde Eczacıbaşı firması ile temasda bulunmuyorum. Incelememin temeli sadece kişisel bakış açım ve edindiğim şahsi tecrübelere bağlı. Değerlendirmesi tamamiyle size kalmış.

1 yorum:

  1. Ben de yeni kullanmaya baslicam yüzüme ama sivilcelerimi daha çok arttirir mi diye korkuyorum

    YanıtlaSil

Sanatçı' ya alkışı, Blogger' a yorumunuzu esirgemeyin...
Teşekkürler ve Sevgiler 💖