GÜZELLİK & MAKYAJ: Bebak Acı badem sütü inceleme

Şimdi dersiniz ki, bir klasik hatta efsane ürünün incelemesi de neymiş diye. Haklısınız belki, sonuçta faydalarını bilmeyen kalmadı sanırım. Yazılan yazıldı, çizilen çizildi. 
Bilen vardır ya da yoktur, ben doğduğumdan evlenene kadar yurtdışında yaşadım. Türkiye'ye yaz tatillerimizde gelirdik, 3-4 hafta kalıp akraba ziyaretlerinde bulunup dönerdik. Sizin için alışılmış ve klasik ürünler benim için yeni keşif olabilir yani. Anneannemin sabunları dışında yurtdışına götürdüğümüz kişisel bakım ürünü yoktu ki genelde biz siparişı üzeri getirirdik (80 yıllarda geçti çocukluğum, bilginize :)) ). 
Bebak'ın Acı badem sütünü biliyordum tabiiki ama hiç kullanmadım. Bu yaz ufak boyunu aldım ki cildim gittikçe kuruyor,  dirsek ve dizlerime özellikle kullanmayı düşündüm.



Bebak Acı badem sütü



"... Cildinize içeriğindeki doğal acı badem yağı ve acı badem özü sayesinde canlılık, parlaklık ve tazelik hissi verir..."



1.Ambalaj:

Klasik sıkma plastik şişecikte  bembeyaz gövdesi ve yeşil kapağı ile sade, temiz ve şirin görünüm sergiliyor. Etiketi aynı sadelik ile yeşil yazıyı, şirketin kuruluş yılını (1933) ve kırmızı çiçeği barındırıyor. Şişenin şekli ve kıvrımları eski ibrikleri andırıyor. Kapağı sıkıca kapanıp fazla zorlanmadan açılıyor, ters çevirip hafif sıkarak ürüne kolayca ulaşılabiliyor. 


Puanlama: 2

Basit ama etkili, fazla göz yormadan sadece içeriğine yönelik bilgi veren saf ve temiz görüntüsü ile hiçbir moda'ya bağımlı değil. Umarım bu klasik halini korurlar.

2.Koku:

Beni takip eden okuyucularım biliyorlar ki koku benim için ürün seçerken çok önemlidir. Bebak'ın acı badem kokusuna dayanamıyorum. Hemen canım o meşhur kurabiyeleri çekiyor. Şu anda bile o kokunun teshiri altında olup beyinimin vücuduma " hadi git al şu kurabiyeleri, ne duruyonnn" komutaları verip durduğunu hissediyorum. Ama gecenin 1 inde çıkamayacağıma göre, işkenceye katlanarak yazımı tamamlamaya çalışıyorum... Ne fedakârmışım meğer :))

Puanlama: 2

Sayın Bebak yetkilileri, lütfen ürünün kokusunda değişiklik yapmayın. Yapmayacağınızdan eminim ama yine de sizlere sesleneyim dedim... Harika birşey

3. Kullanım: 

Acı badem sütünü genelde kuru cilde kullanıldığını biliyorum. Benim ihtiyaç duyduğum bölgeler dirsek, diz ve özellikle kışa doğru yüzümde oluşan kuru yerlerdir. İnternet'te gördüğüm kadar makyaj temizlemeye de kullananlar var. Ben losyon tarzı makyaj temizleme ürünlerini sevmiyorum. Cildime bir ağırlık veriyor. Ayrıca nemlendirmesi için kullandığım krem yetiyor,iki kez yoğun ürüne gerek duymuyorum.
Bebak Acı badem Sütü losyonlardan alışık olduğumuz yoğunluğu ile ambalajdan tene dökülüyor. Ne fazla sulu ne de yoracak şekilde yoğun ve sütbeyazdır. Sürerken yapış yapış his oluşmuyor, en kısa zamanda tenim tarafundan emilip yumuşacık yapıyor. Bunun dışında hafif ışıltı ve o efsanevi kokuyu bırakıyor, gerçekten beğenmemek mümkün değil. Ama fazla sürmeyin, o yumuşaklık hafif yapışkanlığa dönüşebilir...

Puanlama: 2

Rahat ve beklentilerimin çerçevesinde olan kullanıma tam puandan başka ne verebilirim ki?


4. Etki:

Yukarıdaki ürün fotoğrafının altında  italik karakterler ile alıntı yaptığım vaatleri okuyabiliyorsunuz. Benim şahsi ihtiyaçlarımı karşılayan bir ürün olduğunu diyebilirim. Dirseklerimi ve kuruluk ile savaşan dizlerimi güzel bir şekilde nemlendirdi. Hafif yapısı ile böyle derin etki vermesi acıbadem' in eşsiz marifeti olması gerek. 
Kış aylarında daha sık kullanacağım kesin, esas o zaman kendini göstermesini bekliyorum. Ama beni üzeceğini sanmıyorum, gerçekten memnunum.

Puanlama: 2

Fazla söze gerek yok, önüm kış ve yardımcım yanıbaşımda...





5. İçerik:

Etiketteki bilgilere göre Paraben içermeyen,ağırlıklı bitkisel yağ ve özler içeren ürün var karşımızda. Takılabiliceğimiz tek şey sıvı parafindir, ki petrol türevi olarak bilinen bu madde gözenekleri tıkadığı için çok da sağlıklı değildir. 

Puanlama: 1

İyi gidiyorduk ama petrol artığını hiç yakıştıramadım bu güzel ürüne. O yüzden sadece 1 puan ve biraz hüzün :((

Sonuç:(9/10)

Sevdim seni minnak halin ve büyük etkin ile. O parafin denilen ufak kara leke beni biraz üzdü ama yine de ihtiyaç duyduğumda seni kullanıp yeniden alacağım...


Uyarı:
Bu yazı reklam amaçlı değildir. Ben bu ürünü kendi param ile aldım ve hiç bir şekilde Bebak firması ile temasda bulunmuyorum. Incelememin temeli sadece kişisel bakış açım ve edindiğim şahsi tecrübelere bağlı. Değerlendirmesi tamamiyle size kalmış.

3 yorum:

  1. Merhabaa :)
    Öncelikle yorum ve puanlama sistemine bayıldım :) Acı badem sütünü ben de makyaj temizlemek için almak istemiştim fakat eczacı bana tüylenmeye neden olabileceğini söyledi ve vazgeçtim :( sen bu konuda ne düşünüyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası şahsen öyle birşey gözlemlemedim. Şu aralar kaşımın hizasında kuru bölgeler oluşuyor ve özellikle oraya sürüyorum. Fazladan kıllanma olmadı ama başkasından da duymadım öyle birşey. İstersen internette biraz araştır.

      Sil
    2. Zaten çok kendinden emin olarak söylememişti eczacı o yüzden sana da bi danışmak istedim^^ Teşekkürler :)

      Sil

Sanatçı' ya alkışı, Blogger' a yorumunuzu esirgemeyin...
Teşekkürler ve Sevgiler 💖