ÇOCUK & AİLE: Berrak'ın Kitap alışverişi (1)

Herkese merhaba,





İnstagram hesabımdan paylaştığım son kitap alışverişi tamamen Berrak'ın zevkine ve yaşına hitap eden tarzda idi. O platform detaylı bilgi vermek için uygun olmadığından dolayı tercihimi blogumdan yana yaptım. Zaten İnstagram benim için sadece bir tanıtım aracı. Esas burası evim ve paylaşım yerimdir :))

Daha detaylı bilgileri ilerideki paylaşımlarda vereceğim. 
Kitap alışverişleri genelde online D&R sayfasından yaparım. Kargo'dan tasarruf etmek için 60 TL'lik  kotayı doldurup sipariş veriyorum. O yüzden kitap sayısı fazla oldu. Görgü kurallarına uyarak, sizleri de yormayıp paylaşımları üçe böldüm. Umarım bu şekilde görselleri ile daha düzenli olur.
Lafı uzatmadan aldığımız Kitapların tanıtımına geçelim...

1. Uğurböceği Sevecen ile Salyangoz Tomurcuk Serisi (Yapı Kredi Yayınları)



Önceki alışverişlerimizde bu serinin iki bölümünü almıştık ve Berrak onları çok sevdi. Sevimli karakterlerin uygun dilde öykülerini anlatan yazar, popüler yayınını seri haline getirip toplam 23 bölüme kadar ilerletmiştir.
Bu sefer bu bölümleri satın aldık:

1. Arkadaşlık (Satış fiyatı/D&R fiyatı 5 TL)

12. Anaokulunda, çıkartmalı (Satış fiyatı/D&R fiyatı 7TL/5,32 TL)

16. Kumdan Kale (Satış fiyatı/D&R fiyatı 5 TL)

19. Balon Macerası, çıkartmalı (Satış fiyatı/D&R fiyatı 7TL/5,32 TL)


Yazar & Resimleme: Erika Bartos


2. Katie ve... Serisi (Yapı Kredi Yayınları)


Üç farklı kitaplardan oluşan bu seri, Katie adında küçük bir kızın büyükannesi ile ziyaret ettiği müzelerde yaşadıkları serüvenleri anlatıyor. 
"Katie ve Ressamlar" kitabını önceden almıştım ve küçük Katie'nin hayal dünyası Berrak'ın da ilgisini çok çekti. 
Bu sefer "Katie ve Yıldızlı Gece" adlı kitabında Katie yine Güzel Sanatlar Müzesinde tablolara girip çıkmaya devam ediyor. 



Ayrıca "Katie ve Dinozorlar" da Katie Doğa Tarih Müzesini gezip hayal gücünü zorluyor...



Yazar & Resimleme: James Mayhew 
Satış fiyatı/D&R fiyatı: 7TL/5,32 TL

Bu seferlik bu kadar. İkinci bölümde etkinlikleri içeren ve eğitici olan kitapları tanıtacağım. Takipte kalın...

Sevgiler <3



6 yorum:

  1. Ne güzel seyler almissin. Güle güle okusun minik prenses. Geçenlerde bir komsum kizim için bir koli dolusu kitap verdi piyango kazanmis gibi sevindik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy, vallahi bende adına çok sevindim. Ne mutlu ona, hiç sevinilmez mi böyle bir hediye'ye. Tam bir hazine değerinde,öpüyoruz :))

      Sil
  2. Çok güzel kitaplar, güle güle okuyun.Tanıtım için teşekkür ederim. Bende bloğuma beklerim.Takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben bu güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum. Mutlaka uğrarım, sevgiler <3

      Sil
  3. Doldurmuşsun bakıyorum;)) aslında çok değil düzeni okuyunca her gece bir tane derken hooop bi bakm8ssin biriyi. Sonra don başa, onlar da sıkılıyor biz de...keyifli okumalar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yaşlarda herşeyi çabuk kavrayıp kayda geçiriyorlar ki bu müthiş bilgi açlığını karşılamak bir hayli zor. :)) teşekkürler

      Sil

Sanatçı' ya alkışı, Blogger' a yorumunuzu esirgemeyin...
Teşekkürler ve Sevgiler 💖