GÜZELLIK & MAKYAJ: Rujlar - Seftali Ruj Favorilerim

Makyaj Malzemeleri Serisinin ilk bölümü olarak Ruj konusunu secerken sahsi koleksyonumu bir gözden gecirmistim. Güncel hayatta cok yogun kullanmasam da Ruj sürmeyi cok seviyorum. Hatta bütün makyaj malzemelerin arasinda favorimdir.

Rujun gecmisini ve önemini önceki makalemde size özetlemistim ( yaziyi okumak icin tiklayin ). Simdi size benim koleksyonumdaki favorilerimi sunacagim. Ben renk tonlarina göre ayirdigim icin bu yayinimda seftali tonunda rujlarimi paylasacagim.


Bu ürünlerin benim icin özel olmalarinin sebebi hem kalici ve ton acisindan bana yakismis olmalaridir. Genelde bir firmanin ürününü yazilarimda önermem. Ama bu serinin bir parcasi olduklari icin firma adini ve ürünün adini da vermek zorundayim. Reklam amacli ya da tavsiye olarak görmeyin, sadece ve sadece benim sevdiklerimdir...



Soldan saga:

Rival de Loop „Apricot“ (Limited Edition)
MAC „Ravishing“
W7 „Peach Blossom“
P2 Nude Sensation „Soft Coral“ (Limited Edition)


Gördügünüz gibi en belirgin seftali tonu MAC „Ravishing“ dedir. Malesef bu ruj dudaklarimin kirisiklarinda toplaniyor. Onu önlemek icin genelde altina fondöten ya da özel ruj astari dedigim (Lip Primer olarak satiliyor) bir ürün kullaniyorum. Digerleri hafif ve isiltili olduklari icin dudakta o tür sorun yaratmiyorlar. 

3 yorum:

  1. w7 ürünü yurtdışından mı yoksa türkiyede satan bir yerler keşfettin mi =)

    YanıtlaSil
  2. gamze hanım bu kategoriler malum bize pek hitap etmiyor. diğer kategorilerde de yazılar bekliyoruz saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette İbrahim bey, bu aralar yoğun olduğum için diğer kategorilere uygun konu yayınlayamıyorum. Ama yakın zamanda olacak. 😊

      Sil

Sanatçı' ya alkışı, Blogger' a yorumunuzu esirgemeyin...
Teşekkürler ve Sevgiler 💖