GÜZELLIK & MAKYAJ: Rujlar -Nude ve Kahve Ruj Favorilerim

Makyaj Malzemeleri Serisinin ilk bölümü olarak Ruj konusunu secerken sahsi koleksyonumu bir gözden gecirmistim. Güncel hayatta cok yogun kullanmasam da Ruj sürmeyi cok seviyorum. Hatta bütün makyaj malzemelerin arasinda favorimdir.

Rujun gecmisini ve önemini önceki makalemde size özetlemistim ( yaziyi okumak icin tiklayin ). Simdi size benim koleksyonumdaki favorilerimi sunacagim. Ben renk tonlarina göre ayirdigim icin bu yayinimda nude (ten rengi) ve kahve tonunda rujlarimi paylasacagim.


Bu ürünlerin benim icin özel olmalarinin sebebi hem kalici ve ton acisindan bana yakismis olmalaridir. Genelde bir firmanin ürününü yazilarimda önermem. Ama bu serinin bir parcasi olduklari icin firma adini ve ürünün adini da vermek zorundayim. Reklam amacli ya da tavsiye olarak görmeyin, sadece ve sadece benim sevdiklerimdir...


Soldan saga:

MAC „Archetype“
P2 „Via Medici“
L´Oreal Color Riche „Sepia“
FDG „Reni“
Chanel Rouge Allure „Mythic“
Calvin Klein „Delicious“





Soldan saga:

NYX „Champagne“
NYX „Mars“
NYX „Creamy Beige“
P2 „Milky Chai“
Revlon „Almost Nude“
Kiko No.395




P2 „Via Medici“ ve P2 „Milky Chai“ yanlis siralamalarda yer aldilar malesef, üst sira nude ve alt sira kahve tonlari olarak belirlemistim ama sonradan yerlerini degistirmedim (biraz tembellik yaptim :-) ).
Nude rengi ruju genelde göz makyajimin yogun oldugu zamanlar dengelemek amaciyla kullanirim. Kahve tonlari güncel hayatta rahatlikla kullandigim ve az vaktim olup cok dikkatli sürmem gerekmedigi icin tercih ederim. Ayrica her zaman düzgün ve bakimli bir görüntü verdigine inanirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sanatçı' ya alkışı, Blogger' a yorumunuzu esirgemeyin...
Teşekkürler ve Sevgiler 💖