GÜZELLİK & MAKYAJ: Palmolive Naturals "Akdeniz Bitkileri" yesil duş jeli inceleme

Herkese merhaba,

Gratis'den indirimli alışverişimde Palmolive' in Natural serisinden Akdeniz Bitkiler duş jelinin yeşil olanını almıştım (yazıya buradan ulaşabilirsiniz). Bu seri bu yaz ilk kez bu şekilde piyasaya sürülüp reyonlarda yerini almıştır. Bunun dışında aynı seriye ait olan mor renkte Adaçayı, Biberiye ve Hanımeli özü versiyonu da mevcut.





İncelememi 5 kategoriye böldüm:

1. Ambalaj
2. Koku
3. Kullanım
4. Etki
5. İçerik

Bölüm başı maksimum 2 puan verebiliyorum. Toplamda ürün en iyi ihtimalle 10 puan alabilecek. Sonuçta size puanı ve açıklamamı bildireceğim.

Gelelim ürün ve açıklamasına:

Palmolive Naturals Serisi "Akdeniz Bitkileri" Ardıç, Kekik ve Ginseng özü duş jeli



                    
                




" Vücudu ve ruhu canlandırmak için yüzyıllardır kullanılan tariflerden esinlenen Palmolive sizlere yeni Naturals Akdeniz Bitkileri Duş Jelini sunar. %100 doğal Ardıç, Kekik ve Ginseng özleri ile zenginleştirilmiş, narin kokuludur. Cildinizi korur ve canlandırırken, her banyoda kendinizi yeniden doğmuş gibi hissedersiniz.Nötr pH'ı ile cilde uyumludur."

Ben önceden ilk Naturals serisinin kremli duş jelini denemiştim ve memnun kalmıştım. Duş jeli kullanmak herkese göre değil, Türkiye'de çoğunlukla beyaz sabun ile iyice keseleyerek temiz olduğumuzu hissederiz.Kültürümüz bize bunu aşıladı. Duş jelleri genç nesile daha modern ve kolay, nefis kokuları ile cezbedici geliyor. Ben buna dahilim. Ama herşeyin artıları olduğu gibi eksileri de vardır...

1. Ambalaj


Palmolive' in ambalaj felsefesi basit ve hafif kıvrımlı şişesinden başlayıp, komple şeffaf ve içeriğini gösteren "clean" (temiz) görünümü ile noktalanır. Etiketleri gereken bilgileri veriyor ve şişenin şeklini hafif takip edip aşağa doğru incelip bir noktada bitiyor. Kapağı içeriğin renginde tasarlanmış ve sert bir şekilde açılıp kapanıyor. Bu özellik banyoda bazen işi zorlaştırabiliyor ama diğer taraftan mesela seyahat esnalarında kendinden açılıp dökülmesini önlüyor. Şişe yumuşak ama göçmeyen plastikten yapılmış. Sonuna kadar ürüne ulaşmanız mümkün ki bu önemli bir özellik.

Puanlama: 2

Bu kategoride bütün Palmolive serileri benden tam puan alır. Benim açımdan rahatsız edici hiç birşey yok. Her ayrıntı özenle hazırlanıp tasarlanmış, tebrikler Palmolive...

2. Koku


Kokusu duş jelin cazibesini arttırıp sabundan uzaklaşmamıza sebeb olan noktalardandı. Ama gerçekçi olmamız gerekirse bu sadece geçici bir durum. Teninizde hafif bir esinti misali kalan koku gün içerisinde gittikçe yok oluyor. Bu bütün duş jelleri için geçerli. 
Bu ürünün kokusu genelde tercih ettiğim kokulardan çok farklıdır. Daha hafif ve ekşimsi oluşu yine de hoşuma gitti. Tam yazın sıcaklığından kaçıp ferahlatıcı etki vermeye sahip olacakmış gibi bir his oluştu ilk anda bende. Merak edip ilk olarak bu ürünü test etmiştim. 

Puanlama: 2

Gerçekten hak ettiği puan bu. Ekşi olmasına rağmen yine de itici değil, aksine doğal ve ferah. Bu serinin mor ürününün kokusunu da tavsiye ediliyor, ona da bir şans tanıyıp denemeyi kafama koydum. 

3.Kullanım:


Uygulaması gayet rahat ve dozunu kaçırmayıp ürünü hızlı bir şekilde köpürmesini sağlayabiliyorsunuz. Bu esnada kokusu suyun sıcaklığı ile sanki yoğunlaşıp etrafınızı sarıyor ve bu bulutun içerisinde kendinizi anından daha canlanmış hissediyorsunuz. Biraz spa ortamını andırıp gözlerinizi kapatıp kokuyu ciğerlerinizin derinliklerine çekmenizden kendinizi alamıyorsunuz. Uzun ve yorucu bir günün sonunda ilaç gibi gelen ufak bir kaçamak niteliğinde...Harika

Puanlama: 2

Kullanımında hiç sorun olmayan ve daha ziyade kolaylaştıran bir ürün tam puan hakeder.

4. Etki


Evet ben gayet serinlemiş, dinlenmiş ve pozitif duygular ile duştan çıktım. Nötr pH' a sahip olması kuru cildimde kurulandıktan yarım saat sonra etkisini göstermedi. Cildim herzaman ki gibi gerildi ve nemlendirici diye haykırdı. Bunu hiçbir duşjeli önleyemedi. Zaten öyle bir etki beklemiyordum diyebilirim.

Puanlama: 1

Etkisinde iki alt kategoride (vaat eden ferahlık ve nemlendirmesi, temizlik konusunda zaten diyecek birşey yok) birer puan verebilirdim ama nemlendirme konusunda malesef 0 aldı, o yüzden sadece 1 puanı verdim.

5. İçerik


SLS malesef bu üründe'de mevcut ki köpürmesini ona borcluyuz. Bahsettikleri bitki essanslari da iceriklerin arasinda. Dogallik arayanlar icin bunlarin disinda malesef baska bir malzeme yok,beklemedim de. SLS ile sorunu olan lütfen bu tür ürünlerden uzak dursun, bende seviyorum diyemem ama her gül´ün mutlaka bir dikeni vardir ve bu fiyata daha fazlasi beklenmez...


Puanlama: 1


Daha fazlasi olamaz, SLS malesef puan kiran bir icerik ve düsük dozajda´da olsa yine endise veriyor. Sorry,Palmolive...



Sonuc: (8/10)


Bahsettigim sebeblerden ötürü bundan yüksek puan almasi mümkün degildi, zaten tam puan alan bir ürün daha karsima cikmadi. Kokusu ve ferahlatici özelligi gercekten dedikleri kadar var, malesef nemlendirici özelligi oldukca düsük ve icerigi pek ic acici degil. Buna takilmazsaniz mutlaka denemenizi tavsiye ederim...




Uyari:
Bu yazi reklam amacli degildir. Ben bu ürünü kendi param ile aldm ve hicbir sekilde Colgate/ Palmolive firmasi ile temasda bulunmuyorum. Incelememin temeli sadece kisisel bakis acim ve edindigim tecrübelere bagli. Degerlendirmesi tamamiyle size kalmis.

4 yorum:

  1. Ben de aldım da kullanamadım daha kokuları güzel ama

    YanıtlaSil
  2. Ortalama bir ürün anladığım kadarıyla. Ben de arada Palmolive kullanıyorum ama daha önce hiç kullanmadım. Maalesef market ürünlerinin çoğunun içeriği iç açıcı değil!:(

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık güzel bir incleme olmuş :) Takibe aldım bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
  4. Palmolive'nin duş ürünlerini seviyorum çok:)

    YanıtlaSil

Sanatçı' ya alkışı, Blogger' a yorumunuzu esirgemeyin...
Teşekkürler ve Sevgiler 💖