GÜZELLİK & MAKYAJ: Benim yaz favori makyaj ürünlerim

Herkese merhaba,

geçenlerde ünlü YouTube Makyaj ve Güzellik Gürusu EmilyNoel 83 Facebook sayfasında yeni video serisi için takipçilerinden destek istedi. Makyaj konusunda olmazsa olmaz ( Holy Grail) ürününü bana bildir, videolarımda değerlendirip size bahsettiğiniz ürünler ile bir Makyaj yapacağım demişti. Fotoğrafı ile paylaşılması şarttı. Bende düşündüm. Ama genelde her mevsim olmazsa olmazım yoktur, daha doğrusu severek kullandığım ve yerine başka birşey koyamadığım birkaç ürünüm var. Hadi şimdi yaz aylarındayız bari bu mevsimdeki leri yazayım dedim. 

       

Chanel Bronze Universel ile MAC 109 fırça ve MAC Paintpot "Groundwork"

Bu üçü bir arada bana makyaj olarak artı bir rimel ile yazın yetiyor. Bronze Universel zaten başlı başına bir efsane, her cilde yakışıyor ve çok bereketlidir. MAC 109 fırça ile bronzer gibi uyguluyorum. Dilersem allık da eklerim ama genelde hele gündüz gerek duymuyorum. Mat ve pürüzsüz bir görüntü veriyor hemen. Göz kapaklarıma da "Groundwork" uygulayıp bazen güzel bir far ile tamamlıyorum, eyeliner ve rimel sürüp işim bitmiştir. Ne cildimi rahatsız eder, terletir yada görüntümü bozar. Herşey yerli yerinde kalır ve bence en kolay yaz makyajı. 

Ya siz? Sizin olmazsa olmazınız nedir? Yazın neyi kullanmadan duramazsınız? Yorumlarda yanıtlarınızı paylaşırsanız sevinirim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sanatçı' ya alkışı, Blogger' a yorumunuzu esirgemeyin...
Teşekkürler ve Sevgiler 💖